Bloopers

  • OOPS! Sorry Bro!

    OOPS! Sorry Bro!

    Bruno gets an accidental, heat-seeking liquid artillery shot to the eyeball... most likely due to his female counterpart not being familiar with Bill Nye. In other words: She tried to no-scope and it worked delightfully.

    Date: 04/12/17 Views: 90,027 Category: Bloopers

  • You want to keep going? FOR REAL?

    You want to keep going? FOR REAL?

    Impressive poker face at the 0:18 mark. I'm gonna dub this the 'im a human toilet, but i dont give a shit cuz bodily fluids are tax deductible, so fuck you dad look at me now!' look. Alli Rae's got it down to a science yo.

    Date: 09/29/16 Views: 170,816 Category: Bloopers

  • CLASSIC: "Nice aim, ASSHOLE!"

    CLASSIC: "Nice aim, ASSHOLE!"

    What a cock tease. First she signs up for a classic lay n' spray, then gets self-conscious about having said penis in her mouth. Tipping point is when dude soils her eye socket, sending her into instant retirement LOL.

    Date: 09/02/16 Views: 129,498 Category: Bloopers

  • Azn Pornstar Rages Hard

    Azn Pornstar Rages Hard

    Angry little asian girl got into porn but hates being on camera when clothed. The pressure is apparently too much and sends her into a feral rage, resulting in her termination.

    Date: 08/27/14 Views: 98,370 Category: Bloopers

  • Gangbang Turns Ugly

    Gangbang Turns Ugly

    This video lasts about as long as that fat girl from Precious on a StairMaster, level 1. So you're gonna need to pay close attention, and if you figure out why the fuck this goob decided to rage, lemme know.

    Date: 03/25/12 Views: 356,177 Category: Bloopers

  • Plan B  After Cumshot Fail

    Plan B After Cumshot Fail

    See that ripped-as-fuck bromaster over there? All those roids shrunk his testicles into pistachio nuts... so he's not exactly fit for a Peter North-esque facial. Time for Plan B - Jergens. Lots and lots of Jergens.

    Date: 07/14/11 Views: 104,421 Category: Bloopers

  • Sneak Attack DP

    Sneak Attack DP

    It's all about the element of surprise. Conquer that and nothing shall come between your cock and stinkhole glory, save for a few possible Hershey nuggets.

    Date: 07/06/11 Views: 259,601 Category: Bloopers

  • How To Offend A Pornstar

    How To Offend A Pornstar

    Jenna Haze has trouble accepting the fact that she's not the best piece of pussy this random stuntcock has ever had. Lady, I'm afraid your twat has more mileage on it than a 63' Buick Riviera. I think it's time to move on.

    Date: 07/05/11 Views: 205,377 Category: Bloopers

  • Camwhore Has Funny Accident

    Camwhore Has Funny Accident

    Her cornhole is the size of that Guatemalan sinkhole and she just scarfed down a #5 at Taco Bell. You know that ride "Free Fall" at Magic Mountain? Lets just say it bares a few striking similarities to this chick's colon.

    Date: 06/20/11 Views: 177,836 Category: Bloopers

  • Hollowed Out By 15 Incher

    Hollowed Out By 15 Incher

    There's no coming back from something like this. Her twat will be forever agape. The chronic queefing has already set in. She's essentially a walking, talking whoopie cusion and yet she remains in good spirits. I like that in a whore.

    Date: 05/17/11 Views: 177,164 Category: Bloopers

  • Too Deep

    Too Deep

    Cute teen with gothic undertones and a mean set of dicksucking skills goes to town on her BF's 7 incher. Unfortunately her enthusiastic blowjob comes to a halt after a minor instance of projectile vomit. That'll do it!

    Date: 05/09/11 Views: 151,006 Category: Bloopers

  • Pornstar Cant Find Butthole

    Pornstar Cant Find Butthole

    This is Dirty Harry. You might remember him from the meathole days. He used to be right up there with Max Hardcore, a certified destroyer of rectums. Now 10 years later and he's more lost than a poop in a perfume factory. I wonder if Medicare foots his viagra bill?

    Date: 04/25/11 Views: 90,202 Category: Bloopers

  • Cock Spinning Trick Fail

    Cock Spinning Trick Fail

    She can pull off the 180 degree turn fairly well. No trouble there. The problem is what lies before you once the bitch has completed her about-face.

    Date: 03/23/11 Views: 137,600 Category: Bloopers

  • She Hates Douching

    She Hates Douching

    Have you ever seen a naked blonde go from smiling to crying in 2 seconds flat? Lemme tell ya.. it's all fun and games till you get hit in the face with used douche water.

    Date: 02/13/11 Views: 144,648 Category: Bloopers

  • Do Not Want

    Do Not Want

    Newbie slut tries to escape the wrath of a fully erect black man by slowly inching away... but the beast does not relent. A suicide dive is her only salvation. A small price to pay to end such suffering.

    Date: 01/21/11 Views: 269,493 Category: Bloopers

  • Romance Is For Fags

    Romance Is For Fags

    Dude sets the mood right by ripping ass directly into his girlfriends face, mid blowjob. GG brother but next time, best remove your cock from her mouth prior to any funny business. Otherwise it's a fucking bear trap.

    Date: 01/18/11 Views: 93,658 Category: Bloopers

  • Bitch! You Spat On Me!

    Bitch! You Spat On Me!

    White chick hocks a loogie to lube up a cock but misses her target, nails her negroid lady friend in the face instead. Accident? or gods will?

    Date: 10/12/10 Views: 103,702 Category: Bloopers

  • Pornstar Busts A Freestyle

    Pornstar Busts A Freestyle

    This guy used to be on a porn site called The Fart Hammer. He'd fuck girls and then blow ass right in their face. And now this? One seriously talented motherfucker.

    Date: 07/14/10 Views: 96,304 Category: Bloopers

  • Deep Throat From Hell

    Deep Throat From Hell

    How someone could maintain an erection after their cock had been vomited on is beyond me. If that was me my cock would shrink even beyond its current tootsie roll status, become inverted and vow to never come outside again.

    Date: 05/28/10 Views: 203,116 Category: Bloopers

  • I Fart & Cum

    I Fart & Cum

    Dude lets a wet one slip just as he blows his load and then oddly declares "i fart and cum hahaz". Somebody's going far in life!

    Date: 05/28/10 Views: 112,458 Category: Bloopers

  • Uhhh That's Not Cum

    Uhhh That's Not Cum

    Pay close attention and you'll notice that that's not jizz being unloaded on to her face. It's lotion. Some dumb fuck standing aside the cameraman is flinging it at her lol. Porno magic baby.

    Date: 05/17/10 Views: 119,880 Category: Bloopers

  • Accidental Creampie

    Accidental Creampie

    When you're starring in a porno called Only Facials 25, it's pretty obvious where you're supposed to blow your load. This dumb fuck didn't get the memo.

    Date: 04/22/10 Views: 162,358 Category: Bloopers

  • A Bugs Life

    A Bugs Life

    A housefly erroneously travels into the gaping ass cave of a 2 bit whore. I've actually seen this happen on more than one occasion. The novelty never fades.

    Date: 04/05/10 Views: 128,973 Category: Bloopers

  • His Cum Tastes Like Shit

    His Cum Tastes Like Shit

    So did that parrot from Kellog's Froot Loops take shit in her shampoo or what? The bitch looks like a Puerto Rican tranny on national Gay Day.

    Date: 03/08/10 Views: 135,003 Category: Bloopers

  • An Unwanted Taste Of Poo

    An Unwanted Taste Of Poo

    HAHA fucking pwned. I love how she gets all camera shy after realizing that she's just ingested her own turd residue. Yep, your life is over bitch. Crumble in shame.

    Date: 02/27/10 Views: 157,242 Category: Bloopers

  • Cock Makes Her Burp

    Cock Makes Her Burp

    I wouldn't let that shit slide. Next thing you know she'll be blowing ass as you try to rim her. Not kewl bro.

    Date: 02/25/10 Views: 124,800 Category: Bloopers

  • Dont Fucking Slap Me

    Dont Fucking Slap Me

    Someone shove a KFC original recipe chicken tender in that bitch's mouth and get back to work.

    Date: 02/10/10 Views: 142,816 Category: Bloopers

  • LOL I Almost Sucked Your Cock!

    LOL I Almost Sucked Your Cock!

    That's what you get for sticking your tongue within striking distance of another mans elephant tusk.

    Date: 02/01/10 Views: 177,699 Category: Bloopers

  • Defeated By Cock

    Defeated By Cock

    She bit off more than she can chew? LOL. There should be a penalty for saying shit that dumb. Someone cock slap the stupid out of her.

    Date: 12/13/09 Views: 201,548 Category: Bloopers

  • Injured While Sucking Dick

    Injured While Sucking Dick

    Similar blooper HERE.

    Date: 11/12/09 Views: 144,049 Category: Bloopers